Airhead

Jag köpte Airhead by Meg Cabot. Hon har alltid varit en av mina favorit authors, så det blir kul att se hur hennes nya serie är. Det var faktiskt riktigt varmt ute, inte direkt soligt men fortfarande varmt. Tog med mig jackan i onödan, behövde bara linne! Nu är jag i alla fall tillbaka och ska äta lunch innan min lärare kommer. Det känns som att det här kommer bli/är en bra dag. De minsta sakerna gör mig så otroligt glad nu för tiden.... bara att komma ut gör mig på bra humör. Nu fick jag ju TVÅ riktigt sköna promenader också, haha.

Jag har föresten lovat Hannah att jag ska slå ner Emilie när jag kommer till göteborg. I will take pictures. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0