Done med skola

FINALLY DONE. Jag borde inte direkt klaga - jag har två timmars skola, får knappt några läxor och min lärare är assnäll. Men still, matte är inte roligare bara för att man är hemma. Ja, jag är homeschooled alltså. Jag funderar på att gå ner till Old Greenwich och köpa en Diet Snapple. Jag har ingen aning om hur jag överlevde i Sverige utan dom. De är världens bästa mest fantastiska drink ever. Det är typ... Ice Tea fast det smakar mer saft, men det finns alla möjliga smaker. Peach är bäst. Plus, killen som jobbar där jag köper dom är jävligt söt. Och typ fyra år äldre än mig.... oh well! Nej men jag är för lat för att gå dit, ska nog bara ta lite choklad och sätta mig i trädgården. Eller i ett träd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0