GOOD MORNING SUNSHINE!

Vaknade precis. (: Klockan är 10:32, hah. Jag gick och la mig tidigt igår också, hade världens huvudvärk och var så trött att jag knappt kunde hålla ögonen uppe. Det är konstigt att allt jag behövde var att vila ut mig när jag inte vaknar före nio nån dag. Kan man bli trött av att sova för mycket? Eh, jag mår bättre nu i alla fall. Det är alltid bra.

Vad ska jag göra idag då? Ehm ingenting. Jo jag har privat sånglektioner. Jag låter säkert som världens största nörd; hemskolad, privat sång lektioner bla bla bla. THAT IS NOT TRUE, DEAR PEOPLE. Typ. Nevermind. Ja, that's it for today. Alla jag känner är i Washington D.C på skolresa så jag kan inte träffa nån heller. Fast i helgen kommer Pow Wow hit! Det är typ ett tivoli som är här i två dagar innan det går igen. Ascoolt, för de har inte direkt bara såna här pyttesmå grejer som man kan packa ihop i en låda men riktigt frittfall och sånt. Förra året jag var där var det jätte kul; Pauline, Ana och jag skippade kön hela tiden genom att ställa us med Diego, hah. <3

Men ska ut och känna på vädret och se what to wear. Sen kanske jag ska sticka ner och köpa min beloved Peach Diet Snapple. Hmmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0