SVERIGE OCH HIGH SCHOOL

Airhead är ju erm... bra. Litte weird sådär men bra ändå. Typ. JAG KOM PRECIS PÅ EN COOL GREJ. JAG SKA TILL SVERIGE NÄSTA FREDAG. WOHO! Och träffa alla töntar där. <3

Usch dagarna går så snabbt, det är jobbigt. Man hinner knappt göra något.... inte för att det finns nåt att göra. I want to get to High School. Liksom, är det konstigt att jag längtar efter att vakna up tidigt på morgonen och sitta i skolan runt sex timmar varje dag? Ja, antagligen. MEN I DO. Och jag är konstig. Det har jag vetat längre. Plus, High School kommer bli awesome. Jag ska ta fashion och acting som klass liksom, hur bra är det? Jättebra, faktiskt. Ska på nån slags orientering där dagen innan jag åker till Sverige också. Det blir muchos kulo. Sen får vi inte glömma att jag ska sitta på ett plan i åtta timmar dagen efter, det blir ännu bättre. Wiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0