Tralalala

Och Paola vill att jag påpekar att det faktiskt var Paola som gav mig idén att skriva om Glennsaken. Hon hotades med att stämma våran blogg om jag inte skrev detta, så jag blev rädd och gjorde det. SÅ, nu har jag gjort det, hoppas du är glad, din lille apa. ANYWAY, staden har äntligen tystnat lite här i Göteborg, skönt. Alla har väl däckat nånstans efter valborgfirandet. Det ligger ölflaskor och burkar överallt utomhus, usch.

Ååååååååh, jag längtar till imorgon bitti för det bästa som finns är godis på morgonen, direkt när man har vaknat. Jag vet inte vad det är, men det är så jäääkla gott, smaskens! Nu sitter Hannah, som jag förresten har fredat med, och klagar för jag har lovat henne att klia henne på ryggen. Som en liten hund, hihi. 

Hahahah, apani bakgrunden däckade ett tag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0