Sun Sun Sun

Tänkte bara påminna om att man kan se vem som skrivit inlägget nere bredvid "kommentarknappen". Klyftigt, va?

Ååååh, tidskillnaden mellan USA och Sverige suger... När jag sitter framför datorn och har tråkigt så har Hanna skola och när hon inte har skola så ligger jag och sover, and so it goes on.

Juste! Imorgon är det ju valborgsmässoafton! Då får jag självklart ledigt halva skoldagen, skööönt... Det ska firas med min kompis Paola, vi har som en liten tradition att äta räkor och kolla på Cortégen (parad i götet). Okej, vi har gjort det en gång när vi var typ 7 år gamla, men ändå! Det blir som förr =) Mahahah, och stackars små USAare som måste ha skola hela dagen imorgon...

Jaa, vad mer kan man berätta? Här om dagen hittade jag ett par av Hannas strumpor som jag haft sedan 2006. Hon har sytt på hennes namn på dem, hahahah, min lilla nörd.




Såhär skönt är vädret i La Suede just nu. Låg och solade i min lille smurfs (Hannah) trädgård i helgen, härliiigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0