Idag har varit en lång dag

Jag har varit i bråk med min kompis Hannah, som vanligt. Jag tror vi bråkar minst en gång i veckan, haha. Eller per dag, typ. Iallfall, den här gången började det med att hon inte ville flytta på sig och ge mig plats så jag satte mig på henne. Då började vi slåss, haha. Fast jag vann såklart, lille svagis som hon är... Inte för att vårat bråk var särskilt seriöst, men ändå.

Efter skolan hade jag fotograferingsuppdrag, haha. Det låter så proffsigt när jag säger det på det sättet. Min kompis mamma ville ha kort på sina döttrar så vi gick till hamnen och fotade lite där. Det var kallt som fan, men ändå.

Lite omgjord bild jag tog vid båthamnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0