Idag var nog den jobbigaste dagen i världshistorien

Dagen började med att jag kom sent till idrottsstället, så alla stod och väntade på oss. När det var dags att springa några kilometer så öste regnet ner som bara den och efter bara några meter så var jag dyngsur. När jag var klar så såg jag ut som en panda för mascaran hade runnit.

Sedan vad det fotboll, fast det gick faktiskt bra. Vi kom till final, fast sedan förlorade vi, hehe. Så vi kom tvåa. By then så var jag heeeelt genomvåt och hade ingen känsel i min kropp. När vi kom till "cafeterian" så visade det sig att man inte fick äta sin egen mat som man hade tagit med sig så vi behövde äta utomhus i regnet... Fyfaaan.

Fast orienteringen blev inställd på grund av det dåliga vädret, men ändå. Jag behövde sitta på spårvagnen och såg ut som en jädra panda. Nu är jag hemma och har precis tagit mig en vaaaarm dusch. Härliiiigt.

Det här gör jag iallafall aldrig om. Fast det var ganska kul att spela fotboll i ösregnet, mahaha. Min lilla kamera som jag haft i typ fem år suger balle, så bilderna är inte särskilt bra, jaja.

Cicci hade med sig en paraplymössa från liseberg, hahaha. Jag har nog aldrig skrattat så mycket åt en mössa i hela mitt liv. Men den var iallafall bra att ha, yepp.

Vårat väldigt coola och jääkligt nödvändiga taktiksnack före matchen, HAHA.

Kommentarer
Postat av: paddlover

EMILIE ÄR EN SÖT PADDA

2009-05-06 @ 17:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0