OBSESSED AND STARBUCKS

Nu är jag klar med skolan, wiho. Den här dagen kommer suga, känner på mig det. Jag har mensvärk och det är fult väder och jag har tråkigt och allt är bara blä. Funderar på att gå och lägga mig att sova igen, klockan är bara tolv after all. Nej men, ska kasta ihop ett inlägg om my wonderful day från igår.

Jag försökte ta en bild på tröjan jag köpte men jag är världens sämsta fotograf; I ain't no Emilie. Nej men, den är fin. Jag älskar Forever 21 så jävla mycket. Mahahah. Eh ja. Kollade efter en bikini på Abercombie & Fitch och Victoria Secret men kunde inte hitta en fin. A&F har bara samma saker hela tiden ju, och VS hade inget jag gillar. Jävla push up obsessed personer. Speaking of obsessed, det är filmen jag såg. Den som har Beyoncé i sig. Den var riktigt bra faktiskt, jag var asrädd såklart men jag är lättskrämd så det säger inte så mycket. Det hjälpte inte direkt att de enda reklamer de visade var av läskiga filmer innan den. Men jag gillade den, den rekomendeeeeeeeeeras. Drack en frappuccino caramel (eller är det caramel frappuccino?) på Starbucks - that made my day.

Nu ska jag försöka att inte dö av deppighet, ska ju till Sverige på fredag. <3 YAY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0