Pen pals

Hahahhaha, Hanna påminde mig precis om att vi var brevkompisar när vi var små och hon bodde i Stockholm och jag bodde i Göteborg. Vi brukade skicka små brev till varandra och presenter hit och dit. När hon påminde mig så kom jag på att jag har sparat en massa gamla vykort och brev och så hittar jag den här fina flaskposten som hon skickade.! Hahahah, fan vad kul.

Hon skickade också en fin liten present till mig. Ett armband som faktiskt kan förvandlas till en penna, very stylish. Inte för att pennan funkar, men det är ju tanken som räknas.

Det jättelånga och meningsfulla brevet, Eh.



Det ser ut som ett vanligt armband...

Sen... TADAAAA, en penna. Moderna tekniken, asså.

Kommentarer
Postat av: Michelle

AHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAH JAG GARVAR IHJÄL MIG, HAHAHAHHAHA STYLISH.

2009-05-06 @ 12:42:08
URL: http://thousandnights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0