Prov, Prov, Prov

Mina galna lärare har någonting emot min klass känns det som. Förra veckan fick vi ett skriftligt franskaprov och imorgon ska det bli muntligt. Gud vilken press det kommer bli att vara ensam med läraren och hon ställer mig frågor på franska som jag ska svara på. Jag ska också få berätta en massa saker på franska som jag inte ens har en aning om vad det kommer bli! Fyfaan. Det är väl mest detta jag har gjort hela dagen, pluggat och pluggat. Och ätit choklad.

Idag har jag också kollat på Never Back Down för sjunde gången. Fan vad den är bra, och Cam Gigandet ÄR SÅ JÄVLA SNYGG. I filmen är han den onda killen som den "goda" killen vill slå ner. Gaaaaaah, så snyyyyggggg.

Yummie yummie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0