Sågmaskinen som förstör mitt liv

Min jäkla granne har igång sågmaskinen igen. Seriöst, så jäkla jobbigt! Men han har ju inte gjort något fel för man får visst såga halv 11 på morgonen. Igår var jag iallafall uppe till tre och läste min nya bok "Memoirs of a Teenage Amnesiac". Den är ganska bra faktiskt, den handlar om en tjej som vaknar upp i en sjukhussäng och minns inte vad som har hänt under de tre senaste åren av hennes liv. Creepy. Idag ska jag iallafall jogga igen. Eller kanske använda springmaskin för det är inte så fint väder ute. Hmmm....

Idag hittade jag iallfall den här bilden på mig och Hanna när vi går runt arm i arm i somriga klänningar. Så typiskt oss. Fast kvalitén är sämst, jag venne varför. Jag har säkert tagit den från facebook och klippt bort alla andra eller något, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0