tennis

Kom precis hem från tennisen (eller ja, precis betyder att jag hunnit duscha och bytit om sen jag kom hem). Det var lika kul som vanligt, så i andra ord svettades jag som en gris. Nej men jag älskar verkligen att sporta, jag mår alltid så bra efter jag gjort det. Och så känner man sig så stolt också, efter att ha sprungit runt som en galning. (; Det var sista klassen för den här terminen, så nu får jag vänta tills September inna jag startar igen, blä. Fast det finns ett vår program, kanske kommer köra det. Iaf, tennis äger. Ska nog tvinga Emilie att spela i sommar. Förra sommaren när vi var på glämsta gick mitt tennis spelande eh... inte så bra. MEN JAG HADE INTE SPELAT PÅ TYP TVÅ ÅR DÅ, OKEJ.

Imorgon ska jag iaf ringa Ana och tvinga med henne till Pow Wow, även om hon är astrött efter att ha varit i Washington hela vecken. Sådetså. Det blir skooooojigt. Ahhh ensam hemma nu, kanske ska sätta på musik och dansa runt i mitt rum. Hmmm, I think I will.


ANA BANANA. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0