Tjääää

Jag har prov, inlämningar och läxförhör varje dag den här veckan, usch. Sedan har jag idrottsdag på onsdag också, det kommer nog gå bra, eeeh... Vi ska orientera och ha fotbollsturné. På orienteringen kommer jag antagligen gå vilse som jag alltid gör och don't get me started on fotbollen. Inte för att det inte är kul att springa efter en lerig boll och få den på sig hela tiden samtidigt som man snubblar och alla kollar på en, nejnej.

Nu ska jag iallafall ta en varm kopp choklad och lägga mig i sängen UTAN att spilla över hela lakanet som förra gången. Man blir ju lite paranoid. Undra vart Hanna håller hus, hon sitter kanske på någon tråkig föreläsning i New York, mahaha. Inte för att jag har mycket roligare... Iallfall, godnaaattt! Jag ska drömma om Cam Gigandet, hihi.

Här är min lille kompis, Sarah, förresten. Henne har jag inte nämnt. Henne gillar jag.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag gillar dig också.. lite...

2009-05-04 @ 15:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0