UPPE MED TUPPEN

Jag vaknade tidigt idag.... 7:30! Jag gick och la mig igen men kunde inte somna om, tror jag.... Jag kanske somnade, för klockan är snart tio nu och jag kan väll inte direkt bara legat där utan att sovat så länge? Eh, jag vet inte. Är vaken nu i alla fall. Det ser ut som om att det kommer börja regna, blä. Jag som ville gå ner till stan och köpa glass. Oh well, får väll fråga ifall nån kan skjutsa mig. Orka gå när det är fult ute. Idag har jag tennnnnnis. Det blir skoj. Typ. Sista tennis lektionen på terminen. Nu kommer jag behöva börja jogga eller nåt, eftersom jag inte får NÅN motion annars. Attans då.

Emilie är en sån tönt och har ledigt, orättvist. Iförsig har jag bara två timmar skola, muhaha. Ska gå och slå på min boxningsäck, då kanske gud fattar att jag vill ha fint väder. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0